Klantendienst

GARANTIE

We leveren hoogwaardige producten van Sievi. Soms kan het echter gebeuren dat een product vroegtijdig defect raakt door een fabricagefout. Om aanspraak te maken op garantie, neem je best even contact op met onze klantendienst.
Op gepersonaliseerde producten geldt dezelfde garantie als op niet-gepersonaliseerde producten. Als je aanspraak wilt maken op garantie, neem dan gerust contact op met onze klantendienst.
We streven ernaar om onze producten in optimale staat te leveren. Heb je echter een beschadigd product ontvangen? Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantendienst. Het zou ons helpen als je foto's en/of video's meestuurt, zodat we het probleem beter kunnen beoordelen en snel een passende oplossing kunnen bieden.

KLACHTEN

Het spijt ons te horen dat je een klacht hebt. Onze excuses daarvoor. We streven ernaar dit zo snel mogelijk op te lossen. Neem alsjeblieft contact op met onze klantendienst, zodat we samen kunnen kijken naar een passende oplossing. Je kunt ons ook gemakkelijk bereiken door een e-mail te sturen naar info@Sievi.be. Voor formele klachten kun je binnen maximaal 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie van ons verwachten. Mocht je er niet uitkomen met ons, dan is er nog steeds een optie. Je kunt je klacht ook voorleggen aan de geschillencommissie via het Europese ODR Platform.