Officiële verdeler van BLÅKLÄDER werkkleding - Volledige gamma +985 artikelen

FAQ

Bekijk eenvoudig de status van je bestelling via Mijn Blakshop.

Zodra je bestelling ons magazijn verlaat, ontvang je van ons een mailtje met daarin de track & trace code waarmee je het pakket kunt volgen.

Heb je een verzendbevestiging ontvangen, maar klopt je track & trace code niet? Deze werkt vaak pas op de dag van aflevering. Werkt je code dan nog steeds niet? Neem dan contact op met met onze klantenservice.
Bij Blakshop kun je een product binnen 30 dagen na ontvangst retourneren.

Een retour meld je gemakkelijk aan via onze retourpagina. Volg de instructies op de pagina. Je ontvangt van ons een retourlabel.

Verpak je retour in een stevige doos of in de verzendzak en plak het retourlabel hierop. Daarna kun je de retourzending inleveren bij een DHL punt bij jou in de buurt.

Let op: verpak het product altijd in een extra verpakking. Plak het retourlabel dus niet direct op de productverpakking.
Je ontvangt de factuur altijd per mail als bijlage van je orderbevestiging.

Je kunt facturen ook downloaden in je besteloverzicht in Mijn Blakshop.
Wanneer je bij ons meerdere producten hebt besteld, kan het zijn dat we deze in meerdere zendingen naar je opsturen. Check eerst in je e-mail of op de pakbon of de rest van je bestelling nog moet komen via een andere zending.

Is dit niet het geval? Geen zorgen, neem contact op met onze klantenservice.
Dan zorgen we dat het product alsnog naar je toekomt.
Je kunt de status van jouw retour checken via de Track & Trace van jouw retourzending.

Na ontvangst in ons warehouse, wordt jouw retour binnen 5 werkdagen verwerkt. Hier ontvang je een mail over.

Na verwerking van de retourzending, ontvang je de terugbetaling binnen 5 werkdagen terug op dezelfde manier als de betaling is gedaan.